— 451 евъ Божіихъ, ихже прежде азъ хулихъ и слуга¬
ми антихристовыми нарицахъ и васъ отъ нихъ
отвращахъ; нынѣ же самъ къ нимъ желаю прибѣ-
.. гати и покаяніе приносити, и истинно обращаюся
отъ пути діавольскія прелести, еюже прельщенъ быхъ- Обратитеся убо и вы и ходите путемъ правымъ,
показанымъ намъ отъ Спасителя нашего Христа. И святыхъ безсмертныхъ и животворящихъ тайнъ,
пречистаго тѣла и пречестныя крови Его, сподоб-
ляйтеся, отъ нихъ же азъ окаянный, прельщенный
отъ діавола, безуміемъ моимъ васъ отлучахъ. Нынѣ же молю васъ, не лишайтеся безцѣннаго
сего сокровища, безъ негоже не возможно человѣ¬
комъ спастися: сія бо есть безсмертная и вѣчная
пища, оживляющая человѣки и претворяющая отъ
тлѣнныхъ въ нетлѣнная, отъ временныхъ въ вѣч¬
ная. Аще кто отъ него вкусить не взалчетъ, ни
вжаждетъ во вѣки. Аминь 99. О бывшемъ архимандритѣ муромскаго Спасскаго
монастыря Антоніѣ. Въ Синодальной библіотекѣ находится свитокъ, со¬
держащій (очень странное) сочиненіе Антонія о сложе¬
ніи перстъ, съ изображеніями благословящей руки, на
которыхъ сдѣланы разныя мистическія надписи: за это
сочиненіе, главнымъ образомъ, Антоній и былъ привле¬
ченъ къ суду на соборѣ 1666 года (Дѣяніе 10). Изъ
печатаемыхъ ниже документовъ видно впрочемъ, что